پرسش های متداول
سوالات متداول در فروشگاه اینترنتی کاسب خان
اگر پرسش شما در بین این سوالات نبود با ما تماس بگیرید
نحوه ارسال سفارشات چگونه است؟
پاسخ
سفارشاتی که نحوه ارسال آنها پست یا کالارسان چاپار انتخاب و قبل از ساعت ۱۲/۳۰ ثبت شوند در همان روز ارسال خواهند شد و سفارشاتی که نحوه ارسال آنها تیپاکس یا اتوبوس انتخاب و قبل از ساعت ۱۳/۳۰ ثبت شوند در همان روز پردازش و ارسال خواهند شد، برای اطلاع از جزئیات بیشتر صفحه ارسال سفارشات را مطالعه کنید
آیا امکان پرداخت درب منزل وجود دارد؟
پاسخ
بله این امکان وجود دارد، شما در موقع ثبت سفارش میتوانید حامل یا ارسال کننده سفارش خود را کالارسان چاپار انتخاب کنید تا سفارش خود را درب منزل دریافت و سپس مبلغ آن را پرداخت کنید، بخاطر داشته باشید هزینه ارسال در این روش به عهده خریدار بوده و این هزینه به همراه مبلغ سفارش پس از تحویل کالا دریافت خواهد شد.
مدت زمان دریافت سفارشها چقدر است؟
پاسخ
در روش ارسال با پست پیشتاز، کالارسان چاپار، اتوبوس و تیپاکس برای تهران و استانهای همجوار اصفهان ۲۴ تا ۴۸ ساعت بقیه استانها ۴۸ تا ۷۲ ساعت
سفارشات را چطور میتوانم پیگیری کنم؟
پاسخ
اکثر سفارشات از طریق پست ارسال خواهند شد و در وبسایت پست قابل رهگیری هستند، همچنین از طریق پنل کاربری یا صفحه پیگیری سفارش میتوانید با وارد کردن شناسه سفارش خود از وضعیت آن آگاه شوید
برای خرید عمده محصولات چه اقدامی باید انجام بدهم؟
پاسخ
اگر خریدار عمده صنایع دستی هستید میتوانید با شماره ۰۹۹۶۲۰۰۲۶۱۶ تماس بگیرید تا قیمت و دیگر اطلاعات خرید عمده یا تعداد بالا را دریافت کنید
در صورت نارضایتی امکان بازگشت کالا و وجه وجود دارد؟
پاسخ
طبق قوانین فروشگاه این امکان وجود دارد، در صورت راضی نبودن از کیفیت کالا شما میتوانید حداکثر ۴۸ ساعت پس از دریافت سفارش خود اقدام به پیگیری در مورد مرجوع کردن سفارش کنید
برای راهنمایی در مورد محصولات، خرید و سفارشات چطور میتوانم با شما در تماس باشم؟
پاسخ
از طریق تماس یا ارسال پیام در تلگرام یا واتساپ و ایتا به شماره ۰۹۹۶۲۰۰۲۶۱۶ و همچنین گفتگوی آنلاین، ایمیل، سیستم پشتیبانی و ارسال پیام در دیگر شبکههای اجتماعی میتوانید با فروشگاه اینترنتی کاسب خان در تماس باشید